Miért éppen Miami?

2008.04.26. 12:36

Felesleges elmagyaráznom, miért éppen Miami, hisz' azt hiszem, magától értetődő. Akinek mégsem, most leírom. Nem volt számomra kérdéses, hogy H-el össze fogunk költözni. Miután összejöttünk, egy hétig a kúriában éltünk, de annyira nagy balhék voltak és éjszaka nem is lehetett aludni Lars miatt, ezért úgy döntöttünk: elköltözünk. H-nek van Leeds-ben egy luxusvillája, és először odamentünk. Aztán (újra egy héttel később) miután mindennap beállított egy-egy családtag, úgy döntöttünk, Miamiba költözünk. És itt jön a lényeg: talán a CSI, talán a napfényes tengerpart vonzott oda, de leginkább egy dolog: az, hogy mindenkitől távol kettesben élhettem H-el, és ez mindent felülmúlt. Nem mintha most nem így lenne, csak mivel Sebus és Ashley is velünk élnek, kicsit nehézkés. Emellett, mivel H nagyon sokszor elutazik (Rióba vagy New Yorkba), keveset tudunk együttlenni, pedig arra számítottam, hogy mivel együtt dolgozunk, talán többet lehetek vele. Hát tévedtem. De (mint már említettem) én is átérzem, hogy sok a munka, és mindez hatalmas felelősséggel jár.
Néha pedig muszáj magányosnak lenni. Ma reggel csak 9.00-re kellett bemennem, ezért hajnalban elmentem a kikötőhöz és megnéztem a napfelkeltét. Egyszerűen fantasztikus. Tudtam, hogy otthon vagyok, és nem volt honvágyam Anglia után - hiába nevelkedtem és éltem le életem felét ott. A tudat, hogy Miamiban vagyok, a családommal, Sebussal, H-el és Ashley-vel, mindent kárpótol. Most érzem igazán, hogy új életet kezdtem. Új életet, ahol csak két fontos dolgom van: család és munka. De van egy másik családom is, akik azonban nem kísértek el erre a csodálatos útra, ami itt, Miamiban végződött.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása