Á te jó ég, milyen régóta nem írtam már! Igaz, kevés időm volt, főleg, hogy most egy nagyon-nagyon fontos ügyön dolgozok Shy-jal (Ryan Wolfe), ami 24 órás készenlétet jelent. Csak két szó: "Mala Noche." Gyűlölöm ezt a szervezetet, kb. olyanok, mint a terroristák, csak ők pénzt lopnak, embert ölnek, adócsalás, sikkasztás, és mindenféle szörnyűség. H szintén rosszul lesz, ha megtudja, hogy megint a Mala Noche keze ügye van a dologban. Anno ők ölték meg a feleségét és Eric húgát, Marisol-t. Ezért nem szoktunk erről beszélni, habár még mindig nem tudom, érzékenyen érinti-e még a dolog.
Nagy reformot tervezek, visszatérést & megújulást. Ezt habár már megtettem két hónappal ezelőtt. Atyaég, mennyi idő telt el! Két hónapja vagyok együtt H-el... és ezalatt mennyi minden történt. Gondolom sok mindekit érdekel az esküvőm. Nem volt ceremónia, csupán a papírokat írtuk alá. Ennyi. Amellett, hogy az újságírók és interjúvolók folyton arról kérdeznek, hogy akkor most hogy is van ez: terhes vagyok? Hát igen. És örülök neki. Mint minden nő, aki teherbe esik.
Igazából még mindig nem érzem, hogy teljes értékű életet élek. Talán nem ismerem eléggé H-et. És ez igaz. Hiába történt meg minden, aminek kellett történnie, néha azt hiszem, nem ismerem eléggé. Ő persze rögtön kikötötte, hogy csak akkor határozzam el; vele leszek, ha megértem, neki fontos a munkája. Sok nővel ellentétben én elfogadtam, hiszen jómagam is helyszínelő vagyok, tudom, milyen felelősséggel és stresszel jár. A munkában is csak úgy tekint rám, mint más kollégáimra, de Eric persze nyugtatgat, hogy ez csak átmeneti állapot. Ha veszélybe kerülök, H akár az élete árán is megvédelmezne. Ha Marisol is ilyen védelmet élvezett volna, életben lenne.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása