Szex és Miami

2008.06.13. 14:05

Tegnap kiengedtek a kórházból! Annyira boldog voltam, de persze ennek is volt oka. Az orvosom, Tyus Robinson kezel. Tegnap, mikor H bejött hozzám, Tyus beszélt vele. Csak az arcát kellett fürkésznem, hogy rájöjjek, mint mond neki Tyus.
Lassan egy hete vagyok kórházban, és igazából nehezen bírom. Ezért örültem annyira, amikor H közölte, hogy hazamehetek a villába. Még aznap este megjelentünk ketten egy fogadáson (lassan ez már egy mánia lesz, ez a második fogadási parti), habár H nem lelkesedett azért, hogy vele tartsak. Félt, hogy az állapotom megromlik, de ilyesmire nem került sor. Eric és Ryan is ott volt, és amikor Wolfe meglátott, kiesett a kezéből a borospohár :D Aztán odajött és megkérdezte, hogy mit keresek itt, és nem a kórházban lenne-e a helyem. Elmondtam neki, hogy kiengedtek, és nagyon örült. Eric gratulált, hogy az állapotom javul.
Este kiderült, hogy Wolfe lakása alatti csatornában megtalálták flukeman-t, a WC-ben pedig Eugene Victor Tooms egyik ikertestvérét. Szegény fiú (Wolfe) kórházba is került 2 órára, és estére ott tartották. H elmondta, hogy Ryan a villába költözik, amikor a lelkiállapota nem lesz ismét a régi. Sajnáltam Wolfe-ot, úgyhogy beleegyeztem.
Tyus felhívott, és tájékoztatott a helyzetemről. Valószínűleg az elrablásom alatt, mikor eszméletelen voltam, beoltottak egy diagnosztizálatlan betegséggel, és ezért lettem rosszul. Az ellenszerre nem lett szükség, mert jobban lettem, de Tyus elmondta: a szervezetem nem biztos, hogy elég erős lesz a szüléshez..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása