How Far We've Come

2008.08.05. 16:56

Nagyon, nagyon régóta nem írtam, de hát ez érthető, hiszen elég elfoglalt voltam. És próbálok felejteni... Ez év júliusát úgy, ahogy van, elég akarom felejteni.

R. Sullins balesetet szenvedett. Szegény fickó! Meg is látogattam, erre ő: ezért imádkozott. Régóta tudni, hogy mennyire odavan értem, főleg 'a mi kis kalandunk' óta.

Rengeteg filmbemutatón voltam manapság. Wanted, Mamma Mia!, X-Files, The Mummy és még folytathatnám a sort. Nagyon jó filmek lettek, de azt hiszem, egy időre elegem lett a forgatásból.

Elvállaltam Sullins ügyét. A CSI-ban nem néztem furcsán rám, H viszont annál inkább. Azt mondta, hogy a terhességem 8. hónapjában nem kéne ilyeneket csinálnom. Mondtam én, hogy Sullins-t tisztelem annyira, hogy megteszem neki és egy szívesség pedig nem nagy falat. (Ismerve Richard-ot, nem hinném, hogy viszonozná majd. Max. pókerrel.)

A baba fiú lesz. Az orvos megerősítette, amúgy már gondoltam. Nagyszerű, nagyszerű! Boldog vagyok. :) Ilyenkor mindig eszembe jut Alex Mahone és hogy milyen drasztikusan lett vége a kapcsolatunknak. Örökké sajnálni fogom!!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása