Hot & Interesting Italy

2009.05.22. 16:16

Végre gépközelbe kerültem. Huh, hát jelenleg Olaszban vagyok, és rettentő hőség van! Kíváncsi vagyok, hogyan élik túl az olaszok az ilyen halálos meleget, mondjuk ventillátor nélkül? Jesszus, én tuti megfőnék. A szállóban valamennyire hűvösebb van. Mázli!

Nemrég értünk haza Vatikánból. Nagyon érdekes volt! Rengeteg hihetetlen dolgot láttunk, például a pápa szállását kívülről, és a hatalmas teret előtte. Kár, hogy a meleg miatt csak egy kicsit tudta lekötni a figyelmemet. Csak H-el mentünk el, mert a többiek ki vannak dőlve a melegtől. Így kis sortba, flip-flop papucsba, meg egy kis tunikába mentem. H-ről nem beszélek - ő is csak sortot tudott felvenni, ami elég feltűnő volt a falfehér lábai miatt. Azért édes volt, a baseball sapkával meg a napszemcsivel. :) :) 

Tegnap Velencébe mentünk, jó hosszú utazást követően. Már jártam Velencében, de még most is lenyűgözött. Ide már Mariah is velünk tartott, habár jobban szeretett volna a tengerbe menni... megint. Átmentünk a Sóhajok Hídja alatt is!

Holnap pihenünk, mert mindenki tényleg kivan. H még Torinóba akar elvinni, de ez naon gyenge lábakon áll. A többiek nem szóltak semmit, amikor Bibionét említette... azért kedves, hogy előre tervez, de tényleg nagyon meleg van!

A szerdai előadás elég jól sikerült. Lefogadva, hogy Pierre-ből csakúgy ömlött a szó. Azért is meséltem a római kalandunkról.

Maráék esküvője várhatóan július közepén lesz. Remélem, addigra meglesznek az ikrek, és jelen lehetek! Amúgy csak augusztus elejére vagyok kiírva, de nagy a valószínűsége, hogy egy hónappal korábban szülök. Csak ne legyen komplikáció!

John is akar jönni, úgyhogy most mennem kell. Majd még beszámolok.

xoxo

Lara

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása