Vasakarat + az újrarandizás

2009.06.19. 14:35

Csak pár szó, és mindenki megérti, miért olyan nehéz kivárni az első alkalmat azzal a pasival, aki kikötötte: kezdjünk mindent elölről.

"Burn, baby, Burn."

"We Never Close."

Na igen. És akkor mindenki kérdi, hogy minek van ez a nagy herce-hurca, és miért nem tudok megélni nélküle. Igen, bevallom, nem tudok férfi nélkül élni! Igazából, H nélkül nem tudok, hogy pontosítsak. Mindenki tisztában van vele, hogy nehéz egy olyan férfi nélkül álomra hajtani a fejem, akivel az elmúlt 1,5 évet végigéltem, és megszoktam, hogy átkarol.

Na már most, Mr. Caruso úgy érezte, hogy kezd ellaposodni a szenvedély, és kezdjünk el újra randizni. Ez mind szép és jó, de nem veszi számításba azt, hogy nemsokára jön a gyerek, én meg érzelmileg labilis állapotban vagyok, és ha ő eltűnik, még rosszabb lesz a helyzet.

Nehéz lesz július végéig vagy tovább végigjátszani megismerkedésünk történetét, és úgy tekinteni rá, mint a keresztapám. Nyilván nehéz lesz. Az is nyilvánvaló, hogy ha megszületik az ikrek, egy fikarcnyi időnk sem lesz egymásra.

Ehhez bizony vasakarat kell. Persze már korábban megpróbáltuk az újrarandizást, de nem jött össze (tavaly november), mert mindig egy hotelszobában kötöttünk ki. Talán éppen holnap fogja elkérni a számomat. Hmm. Tényleg izgató az egész. De nagyon szeretem, és már most hiányzik. Nehéz dolog ez az újrarandizás. Tényleg.

Talán ez majd egy új életforma lesz, az új divat. De tény, hogy az ilyet csak olyan párok csinálhatják, akik sok ideje vannak együtt, mert a távollét és a nemtörődöm hozzáállás könnyen arra csábíthatja az embert, hogy mással kössön ki egy ágyban. Hát nálam ez tuti nem jön be. Már csak azért is, mert H-en kívül egy férfira sem tudok ránézni. Számomra ő az egyetlen. Csak rajta tud megakadni a tekintetem.

Ennek az egésznek is van előzménye: válni akartam. Nem a hagyományos értelemben! Közel sem akartam elszakadni tőle, csupán levegőre vágytam, érzésre, hogy átérezzem, mikor még csak jártunk. H viszont nem akart újra papírokkal bajlódni, és ekkor hozta föl az újrarandis dolgot. Tényleg értelmetlen lenne a válás, hiszen már 1 éve tök szuperül megy a házasságunk.

sok-sok xoxo H-nek. Most biztosan keresi a rosszfiúkat. Csak jönne már haza!!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása