Cibzar... ^^

2009.10.22. 19:41

 Hahaha! Hogy én ma mennyit nevettem! A CSI-osok néha olyan idétlenek civilben!

Először is, bocsi a sok kihagyásért, csak rengeteg dolog volt az elmúlt hónapokban, ami lefoglalt. Először is kisfiam, Ray születése június végén, aztán a sok nyaralás, plusz a szeptemberben elkezdődött CSI, és másra már nem is maradt időm. Az eddigi szabadidőmet mindig az élettársammal/jegyesemmel, H.-el töltöttem, gondolom értitek...

Hát, H.-nek október 7.-én szívműtéte volt (hogy én mennyit aggódtam... fogytam is 3 kilót), ezért a CSI-ban új társat kaptam, Eddie "Cibzar" Cibrian személyében - igen, korábban ki nem állhattam a fickót, de mára megkedveltem, mert n. vicces a pasi! Meg udvarias és kedves. És mert szívdöglesztő. De a direkt seggrázását még mindig nem bírom. Ma 5kor kezdtünk dolgozni (hajnali 5kor), és az ebédszünetben már kicsit kivoltunk. Kávét rendeltünk, és szívószálon keresztül ittuk meg. Félre is nyelte szegény ember, de én olyan jót nevettem! Aztán kimentünk a helyszínre, és majdnem elaludt mintavétel közben... LOL tuti nem aludt volna el, csak direkt csinálta!

Aztán megjött Ryan és "elszabadult a pokol". Hármasban mentünk el vacsizni az Archerbe. A vicc kedvéért mindenki vega kaját evett, pedig már wolf(e)éhesek voltunk! Hahaha!! A végén már senkinek sem volt kedve enni a salátát meg a paradicsomot, pedig CibCib próbálkozott párszor. Ryan végül rosszul lett a gyümölcsturmixtól, és bezárkózott a férfi WC-be. Én meg Cibzar elkezdtünk versenyezni, hogy kinek fér bele egy szívószál félbehajtva a szájába. Ezt később a paprikával is megcsináltuk. (Vacsi közben rájöttünk, hogy hármunk között mindig 2 év van. Ryan 32, én 34, Cib 36 éves. LOL)

A szivacs csak az volt, hogy megjött Stets és a neje.......... Cib lerakta a pénzt, és a Miami Times-zal takargattuk egymást, úgy osontunk ki az étteremből. (Ryannek SMS-ben üzentünk.) 

Most itthon vagyok. Nov. 2.-ig szünet van a CSI-ban. RELAX lesz egész szünetben. Ja, meg buli meg mozi. És H. hazajön!!!!!! Oléééé! Qué pasa?

Most megyek, Annabeth hív. xoxo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása