Első írásom

2008.04.20. 18:34

Hát ennek a pillanatnak is el kellett érkeznie... igazából már 3 éve írok naplót, de most úgy döntöttem, itt könnyebb lesz megörökítenem életem legjobb/legrosszabb pillanatait. Tegnap este eljegyeztek! Olyan felemelő ez az érzés! (és nem először érzem :) Már a dátum is megvan; május 2. Igazából azért kellett siettetnem, mert kitoloncolási levelet kaptam, hogy két héten belül el kell hagynom az országot. Hmm. Ezt elmeséltem H-nek is, aki szintén tudta (rajtam kívül), hogy csak egyetlen esélyem van, hogy itt maradhassak, Miamiban: feleségül kell mennem egy amerikai állampolgárhoz. Hát megkérte a kezem :) A lagzira megkértem Ashley-t, hogy legyen koszorúslány! És elfogadta. Persze Marát is meghívom, ő tanú lesz.
A nászutat a Seychelle-szigeteken töltjük majd...
Majd elvoltam motorozni H-el és Ashley-vel. Sebus otthon maradt az akták mellett. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy nem tudok vezetni... persze emiatt élveztem leginkább. Volt ott egy uszoda is, és megemlítettem H-nek, hogy kicsit kéne napoznia, mert nagyon fehér a bőre. Persze az ír származása miatt ez nem meglepő... imádom a félvéreket!!! :) Azt hiszem elkezdek olaszul tanulni, mert H apja olasz volt, és tudnánk beszélni olaszul :) Persze a sok helyszínelés mellett kétlem, hogy véghez tudnám vinni a célomat.
Theodore még mindig azt hiszi, hatással van rám. Inkább idegesít már... a fanklubról nem is beszélve...
Alex az autóversenyével újra felhívta a figyelmet magára... ááá!
Most jövök rá, hogy nálam van a Rambo I. Megyek megnézem :) Írok még, ha időm engedi.
Ezer csók,
Lara

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása