Alexander Mahone-ról

2008.04.22. 18:51

Sokat gondolkoztam a mostani időkben, anno miért is szerettem Alexbe? Csak azért vetődött fel bennem a kérdés, mert most már egyre többször kapom rajta magamat, hogy egyáltalán nem találom vonzónak. Végül is ez már természetes, hiszen nem vagyok belé szerelmes, de sokszor teszem fel a kérdést: hogyan tudtam egy ilyen emberbe beleszeretni? Nem vagyok rasszista (pedig sokan mondják, főleg Mara), csupán azt kérdezem magamtól, miért / hogyan szerettem belé? Mi volt az, ami miatt megszerettem? Talán azért, mert egy kemény drogos? Vagy mert FBI ügynök? Alexben nem tudok egyetlen indokot sem megemlíteni, amiért megszerettem - H-ben tudnék, hiszen nem kérdés, hogy a vörös hajával, a kék szemével, a napszemcsijével és a Hummerjával hódított meg. De Alex? Sok-sok kérdés, amikre nincs válasz. Annak idején borzalmasan szerelmes voltam, de már januárban (!) tudtam, hogy később már nem leszünk együtt. Már azon a napon, amikor H-el Aspenbe repültünk, már akkor tudtam, hogy szakítani fogok Alexszel. De miért is vártam két hónapot? Nem tudom. Csak azt tudom, hogy jelenleg boldogabb vagyok, mint valaha Alexszel... már csak azért is, mert májusban összeházasodunk! :) Kb. másfél hónap után... na mindegy, szeretjük egymást és ez a lényeg. Alex pedig... remélem ugyanolyan boldog lesz, mint amilyen most én vagyok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása